2012. augusztus 8., szerda

Prológus


Prológus


Mélyen beszívtam az óceán hideg szelét. Szinte égette a légcsövemet. A kezem izzadt, ahogy a régi stílusú fadobozt szorongattam.
-          Van időnk – suttogta türelmes hangon. – Búcsúzz el tőle, ha akarsz.
Csukott szemmel bólintottam, majd ügyetlenül leültem a földre, és magam elé helyeztem a dobozt. Kinyitottam a parányi fém kulccsal, és felnyitottam a tetejét.
Újból mély levegőt kellett vennem. A seb a mellkasomban fájdalmasan – s reményeim szerint utoljára - felizzott.
-          Jól vagy? – guggolt le mellém, és a hátamra tette a kezét.
Észre sem vettem, hogy időközben szorosan átkaroltam magamat.
Még mindig fájó pontok voltak azok az emlékek. Pedig már rég el kellett volna fogadnom a helyzetet. Rengeteg emberrel szakítanak nap, mint nap. Én sem lehettem kivétel.
-          Zárd be, kérlek! – suttogtam elfúló hangon.
Szorosan behunytam a szemem, amíg meg nem hallottam a zár halk kattanását. – Kösz.
-          Nincs mit.
A kezéért nyúltam, s ő rögtön megfogta az enyém. Érdes volt, meleg, és megnyugtató. Igen, ő volt az én hangulatjavító drogom.
-          Csak… csak szabaduljunk meg tőle, jó? – szorítottam meg a kezét.
-          Készen vagy? – kérdezte, majd felsegített a földről.
-          Ja.
Átvettem a dobozt, és kézen fogva a szirt széléhez sétáltunk.
A szél belekapott a hajamba, én pedig libabőrös lettem. De az a meleg kéz az enyémre kulcsolva sokat segített.
Még utoljára vetettem egy pillantást a dobozra, majd egy dühös mozdulattal elhajítottam.

10 megjegyzés:

  1. Első komi! *kiélvezi ezeket a perceket*
    Már mondtam, hogy mi a véleményem erről a prológusról: csak még kíváncsibb leszek tőle!!! :D :D
    Sok sikert a bloghoz & a történethez! Én itt leszek :P
    Puszi,
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen, tudom, húzom az agyatokat, de hát... élvezem! :D
      Köszi, a kívánságokat is, meg azt is hogy mindig itt vagy. Sokat jelent, tudod :)
      Puszi, ölelés:
      Dóri

      Törlés
  2. Szia!

    A prológus alapján kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Nem sokat tudunk meg belőle, de mégis egy kicsit. sok ihletet a történetet. Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, ez csak olyan ködös mézes madzag :)
      Köszi. Örülök, hogy jöttél olvasni, és kommentelni is!

      Puszi,
      Dóri

      Törlés
  3. sziaa! huh, ez érdekesnek igérkezik... nagyon kiváncsivá tettél! :DD hamar hozd az első fejit!!! :) Lauu xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy érdekel! :D
      A következő fejezet címét és publikálási idejét egyébként megtalálod a "Megsúgom..." modulban :) Hétfőig még várnod kell az első fejezettel, de ígérem, amint aznap gépközelbe kerülök, már teszem is fel!
      Köszönöm hogy jöttél, írtál! :)

      Puszi,
      Dóri

      Törlés
  4. Sya!
    Nagyon felcsigáztál! Már nagyon várom mi lesz ebben a jó kis történetedben! Cím nagyon tetszik és a blogod is színe is nagyon tetszik! Várom a folytatást.
    Nikol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ó, igyekszem. De a prológusnak ez a lényege, nem? Hogy húzzam kicsit az agyatokat, és kíváncsivá tegyelek benneteket. :D
      Nagyon örülök, hogy tetszik az oldal! Sokat dolgoztam rajta :)
      Köszi, hogy jöttél és írtál!

      Puszi,
      Dóri

      Törlés
  5. szia nagyon várom a folytatást!!!!!!!!!siess!puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia (kedves névtelen)!

      Örülök, hogy (a tucatnyi felkiáltójelből ítélve) ennyire várod az első fejezetet :D
      Még egyet kell aludni ;)

      Puszi,
      Dóri

      Törlés